torsdag 24 februari 2011

träning och tävlingsprogram 2011

Hej
Jag har nu gått igenom årets tävlingar-tester-utställningar. Det som ligger för prio är att komma med på någon korning med Bia, därefter är det brukstävlingar och sist utställningar.
Programmet ligger preliminärt men läggs inte ut ännu eftersom det är mycket osäkert.

Jag vill sätta ihop en liten träningsgrupp med inriktning mot tävling. Tyvärr kan jag bara träna på vardagskvällar och helger pga. jobbet, som tur är att NSK parkeringen har lyset tänt även sent på kvällen och planen är stor och plogad. Det blir det lite sen kvälls träning ibland.

Hoffeträffarna fortsätter vi med under våren 2011, hoppas fler vill komma. Jag ser hoffegruppen i väst som ett föredömme för hur dessa träffar kan genomföras.

Det verkar som det enda lägret för vår del blir att medverka på hoffeortens kennelläger som jag försäker ha ett samarbete med, orsaken är att de andra lägrerna krockar med tävlingar-tester-utställningar. Det är med lite sorg i hjärtat för dessa läger brukar vara en kick-off inför årets tävlingar-utställnings säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar